söndag 29 april 2012

Kalas och marken

Fast i omvänd ordning. Först blev det Pålsbomarken i Pålsboda, marken är inte alltför mycket att ha men jag hittade lite tallrikar och ljusstakar på Lions loppis. Men mer om det i ett annat inlägg. Efter marken och umgänge med kompisar så bar det vidare mot Hällabrottet för att fira min storasysters son som fyller sex år imorgon. Ett kort med innehåll fick han av mig, Daniel och Alex. Kortet tror jag inte han brydde sig så mycket om även fast det var med en av hans favoritfigurer, han var mer intresserad av sedlarna som låg i kortet.






Ett enkelt Star wars kort fick det bli och kortet blir nummer 17 i utmaningen. Tur att det är några födelsedagar, dop och mors dag de kommande veckorna så det blir mera gjort i utmaningen för just nu är det så mycket annat som ska göras så även om lusten finns till att göra massa kul scrapbooking så är det inte prioriterat just nu. Men en LO ska det förhoppningsvis bli snart. Jag kommer ju vara hemma en sväng igen snart då Alexander snart ska operera sin hand så några dagar när han sover ska jag prioritera scrappandet.

Imorgon blir det infinna sig på jobbet 6.00 men hellre det än att servera fulla raggare mat 00.45 på natten. Sen blir det att handla mat så nu ska det fixas matsedel för några veckor framåt.

Live long and prosper

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar