fredag 27 april 2012

I brist på annat

Japp i brist på annat kommer lite bröllopsalbumbilder och det närmar sig slutet på albumet också för den delen.



När jag gjorde dessa LO:s så kände jag att faktiskt hade både flyt och inspiration oftast brukar alltid något av det saknas och så hade jag fått rejält påfyllt i förråden efter födelsedagspresenter och shoppingrundor på Panduro. När mitt köpstopp är över har jag tänkt mig en rejäl handling på Stellas i Kumla. Där har jag knappt varit. Typ en gång i butiken och sen en gång har jag handlat där på nätet. Så de ska jag hedra med ett besök, men det blir nog inte förrän till hösten.

Inatt fick jag sova ialf, inte mycket pip från Alex och det utan näsdroppar fast han är snorig. Så idag känner jag mig riktigt utvilad så det blir jobb för min del idag. Fast det hade varit skönt att vara hemma och ute i det fina vädret.

Live long and prosper

1 kommentar:

  1. Stellas lägger ned butiken i stan och kommer ha butik hemma i huset istället, i alla fall vad jag har hört. Lite tråkigt, för det var så kul att gå runt i den stora butiken som har bra priser.

    SvaraRadera