lördag 14 april 2012

Kalas

Idag har det varit kalas igen och denna gång var det min lillebror som har blivit hela 16 år gammal. Hur han har blivit så stor har jag absolut ingen aning om hur det har gått till. Men ett kort fick han och i kortet var det ett presentkort.


Han är precis som jag ett stort fan av Star Wars och vad passar då inte bättre än ett Star Wars kort. Darth Vader är ett tygmärke som Daniel köpte för ett bra tag sen för att fästa på något klädesplagg, men då han inte gjort det fick det hamna på ett kort och om jag känner min lillebror rätt så kommer det hamna på något klädesplagg. Star Wars märket är från en strumpetikett eller något annat plagg. Kortet är även nummer 13 i utmaningen.


Snyggaste tårtan hade han också med tv-serien Star Trek Deep space nine. Själv har jag inte tittat på just denna serie, jag och Daniel håller på och tragglar med Voyager, vi har bara ca 27 avsnitt kvar av 168.


Sen tog Alexanders mormor med honom ut till studsmattan och det var jättekul att studsa runt med kusinerna. Nu blir det Gokväll med Ebba, mitt nya favoritprogram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar