måndag 5 november 2012

Sötaste





Att jag och Daniel har världens sötaste son har vi visserligen vetat enda sen han ploppade ut från magen, men alla andra kanske riktigt har kopplat det, därför lägger jag upp hans dagisfoton. Sen att han inte vill posa när jag tar kort grämer mig lite, då är han mest ute efter kameran.

Annars är jag äntligen ledig efter en stängningshelg, underbara lediga måndag. Men helgen har gått bra, det har varit bland den lugnaste helgerna på länge och det tackar jag för. Sen att jag var skittrött igår kväll måste ha berott på allt lövkrattande i lördags. Dagen till ära ska jag vattna lövpåsarna och sen göra äppelmos och då ska jag även testa min nyinköpta äppelsvarv. Betyg om den kommer imorgon.  Annars har jag lite bloggtorka för tillfället, men det får bli lite konstiga inlägg denna vecka, sen till helgen ska det levereras typ 8 kort så efter det blir det en hel del kort här.

Igår fixade jag dessutom adresser till julkortskuverten och det känns skönt att ha det avklarat. För att sitta och stressa runt lucia har inte jag tid med, då ska det bakas och städas inför kalas och jul. Däremot funderar jag på att slå ihop mitt och Alex kalas, Alex fyller på lucia och jag den 7 januari. Och det är en jäkla massa kalas redan som det är och jobbar man varannan helg känns det som ännu mera. Så om nån släkting läser, vill ni gå på ett eller två kalas här i vinter?

Bazinga

5 kommentarer:

  1. Farmor och Farfars ♥Gulleplutt♥!
    ♥Alexander♥ blev så söt på alla korten!

    Vi går gärna på ett kalas för dig och Alex!

    Det blir väll i alla fall ett kalas för Linn och min mamma i mitten av Januari innan vi åker!

    Kram Ann-Britt

    SvaraRadera
  2. Såå bedårande söt! Den sista bilden är min favorit, är nåt speciellt med profilbilder. Ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  3. Min lille sötnöt! Så gosig så!!!!

    SvaraRadera
  4. Sötare än sötast!

    SvaraRadera