måndag 12 november 2012

Ännu flera kort


Detta kort fick Petra. Papper från Lidl, grattis-stämpel Panduro, fjäril och pearlmaker Pyhobby, grön pearslmaker Stellas, blommor och flickan har jag ingen aning om var de kommer ifrån. 
 

Detta kort fick Hayley och det är även ett kombinerat inflyttningskort till hennes och Cassies nya lya. Papper och brads Panduro, bling och grattis Pyhobby, blommor Stellas och Panduro, stämpel Magnolia. 

Sen funderar jag på att dra igång en ny utmaningen till mig, men vet inte riktigt hur jag ska utforma den. Har inte riktigt tänkt att göra som sist då jag skulle göra ett visst antal saker innan jag fick handla utan snarare välja ut vissa papper eller annat material som jag göra slut på innan jag får handla mera. För en del saker jag har känns som om jag aldrig kommer att använda. Eller så får jag helt enkelt sälja dem. Det återstår att se.

Bazinga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar