torsdag 8 november 2012

invägning

Igår när jag skulle sova så ramlade jag in på mina facebookbilder och där kom ångesten, på några bilder där jag sitter i en soffa såg jag väldigt gravid ut och vad jag vet bor det ingen bebis i min mage. Så imorse blev det invägning. 68,7kg. Inte så farligt om jag hade tillstymmelse till muskler på kroppen. Nu är det så att ca 30 av dessa kg sitter på magen och det ogillas. Så nu ska jag skaffa träningskort på riktigt. Så på fredag ska jag köpa träningskläder för då måste man ju träna.
Annars gillar jag att kunna blogga från jobbet. Dock blir det inte många böcker lästa.
Nån som vet hur man får in inläggen i etiketter när man mobilbloggar?
Bazinga

Published with Blogger-droid v2.0.9

3 kommentarer:

  1. Jag vågar inte väga mej.

    SvaraRadera
  2. Jag känner igen det där, har gått ner sakta sen förlossningen så nu har jag blivit medlem hos Viktväktarna sedan en vecka tillbaka. 2 kg ner krasch bom bang! Härligt! :) Dock står vågen på 78 kg, lite mer än din våg och här finns inte en tillskymmelse av muskler :/

    SvaraRadera
  3. Heja dig! Vi får peppa varandra :D

    SvaraRadera