torsdag 29 november 2012

Självbehärskning?

Självbehärskning är något som jag saknar. Under sommaren har jag köpt på mig röda fina träljusstakar på olika loppisar. Det blev en del till slut och nu vet jag inte vad jag ska göra med dem, om jag ska sprida ut dem eller ha dem i grupp.






Som sagt var, det blev några stycken. Sen har jag märkt att det är inflation på ljusstakar och flugsvampar bland julprylarna. Och som vanligt får jag för mig att jag har mer tomtar än vad jag faktiskt har. Men i somras rensade jag ut lite och sålde på loppis. Just nu har jag fullt sjå att få ihop allt och med handen på hjärtat går det sjukt trögt just nu. Men eftersom det inte är jul än så ska nog det bli perfekt till slut om inte annat får jag be Daniel peta lite bland sakerna, han har tyvärr lite bättre förmåga att få ihop det bra än mig.





En söt plutt bjuder jag också på. Han hjälpte mig igår att packa lite julsaker. Fast mest intressant var ju kartongen. Barn och katter säger jag bara.

Bazinga

1 kommentar:

  1. Jag tycker att du ska ha alla röda ljusstakar i grupp, blir himla snyggt med bara vita ljus i olika storlekar till. Sedan kan du packa ned Alex i en kartong och ge den till mig i julklapp ;0P

    SvaraRadera