måndag 8 oktober 2012

Kort






Idag fyller min storebrors sambo år och hon hade kalas igår, vilket jag missade för att jag jobbade. Så idag ska vi iväg och fira henne istället. Ett kort med ett presentkort inuti får hon av oss.

Annars är jag nöjd för just  nu har så långt kvar till stängningshelg som det typ är möjligt att ha. Ledig imorgon också så just nu känns livet bra. Däremot måste jag snart ta tag i en annan del av livet, nämligen mina fula små ovanor att unna mig saker och ting, främst då i sötvägen. Jag har tendensen att belöna mig med något sött när jag inte har lust att göra saker och ting. Att jobba är ofta en sådan sak, speciellt kvällar och sent på kvällen. Nån gång hoppas jag få motivation för just nu börjar jag mest se smått gravid ut och eftersom jag inte är gravid så vill jag ju inte se gravid ut.

Nä denna långfrukost (jo jag sitter fortfarande vid frukosten halv tolv) börjar bli lång, dags att borsta tänderna och hämta Plutt på dagis.

So say we all

1 kommentar:

  1. Så fint kort du har pysslat ihop! Färgerna,blommor och den lilla fjärilen så söta!
    Pussa på Alexander från mig!
    Kram Ann-Britt

    SvaraRadera