onsdag 10 oktober 2012

Alexander


Eftersom jag inte hade något att blogga om idag så var jag ju tvungen att slänga ihop en LO nu på morgonkvisten.
 

Alex fick stå i centrum denna gång.
 


I skinnpaj och sen ACDC t-shirt. Dock så skiljer det ett halvår mellan bilderna, men det fick bli så ändå eftersom korten passade ihop.

Idag blev det att lämna Plutt på morgonen för de skulle ta kort på dagis och det kan man ju inte missa, så jag fick lite egentid nu på förmiddagen. Så jag slog in Alex julklapp och present som stod i klädkammaren, enligt källor hade han varit där och spanat så det var bäst att slå in dem. Sen blev det att slänga ihop denna LO, man kan ju inte ha en blogglös dag. Vad det ska bli imorgon vet jag inte riktigt. Jag har en massa kort på lager, men de kan jag ju inte visa förrän de har blivit utdelade och det julpysslet jag har börjat med känns lite tidigt. Annars får jag trakassera er med bilder på Alex eller katterna (men de fastnar aldrig på bild längre). Men nu ska jag åka och jobba ialf.

So say we all

1 kommentar:

  1. Jättefint har du gjort på Alexander!
    ♥♥Så sööööt! ♥♥Farmors gulliplutt♥♥!
    Kram Ann-Britt

    SvaraRadera