fredag 26 oktober 2012

Handlat

Nu har jag gjort det igen, varit till Ankis Magasin och handlat lite för mycket. Jag har spanat på en kakburk där ett tag och egentligen var den i dyraste laget men jag visste att jag skulle ångra mig om jag inte köpte den. Så på förmiddagen trotsade jag och Alex blåsten och tog en promenad dit.



Nu står burken i köket och är hur snygg som helst. I glasburkarna på den nedersta hyllan är det en massa svamp i. Typ olika sorter i varje burk.
 

Dessa söta salt och pepparkarl fick följa med hem från Maxi när vi var där och handlade i onsdags. Nu ska jag hämta andan i fem minuter sen ska jag sätta fart. Däremot så glömde jag spänna fast Alex i vagnen nu när han ska sova så jag hörde nån ute på trappen och trodde det var katten, men det var Alex som hade tagit sig ur och var inte speciellt sovsugen. Men nu sitter han fast och snart somnar han nog. Jag ska däremot baka till morgondagens besök och igår bakade jag till ikväll då vi ska över till grannarna på lite mat och umgänge.

Eftersom det går segt med Battlestar gallactica så byter jag ut slutfrasen till Sheldons uttryck Bazinga och The big bang theory som är sjukt bra komediserie.

Bazinga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar