fredag 19 oktober 2012

Julsugen


Att jag gillar julen och dess pynt gick nog ingen förbi här förra året och återigen börjar jag längta för fulla muggar, så jag stillade jullusten med att göra en LO på katterna, kortet är julkorten som vi skickade för två år sen. Bilderna är däremot inte bra tagna, nu har det ju tyvärr blivit den årstiden då det är hopplöst att ta kort om man inte är proffs. Mer julpyssel har jag faktiskt gjort men det får visas lite närmre jul.


Idag är jag förkyld och jävlig, helst skulle jag bara vilja bädda ner mig och dö, men det funkar ju inte i det verkliga livet som småbarnsförälder och faktum är att jag bara är lite täppt i näsan. Men lider man av mansförkylningar så gör man. Ja det är jättesynd om mig. Ännu mer synd om mig är det för att jag ska jobba hela helgen.

So say we all

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar