torsdag 13 september 2012

Pluttunge







Papperna är från Panduro och de är kanonfina att göra kort och LO.s till barn. Denna är väldigt enkelt gjord, klippt och klistrar lite mest. Men än så länge har jag inte kommit till den mer avancerade scrapbooking. Oftast blir det så om jag är inne på pysselbloggar och de visar fina kort som är avancerat gjort får jag mest ångest för att jag själv inte kan och så surfar jag in på Aftonbladet istället och lär mig inget nytt, men det kommer väl det med.

Idag när jag hade chans till att sova längre än till 05.15 så behagade Alex att vakna 06.15, men eftersom han så gosig så låg vi och drog oss i en timme och nu slöar vi i soffan framför Bondgården och fåret Shaun. SVT-play är bra grejer det.

So say we all

1 kommentar:

  1. Farmors ♥♥♥ Gulliplutt ♥♥♥
    Pussa på Alexander från mig!
    Kram Ann-Britt

    SvaraRadera