måndag 24 september 2012

Denna dagen ett liv


Denna dagen i mitt liv tänkte jag visa vad jag har gjort i bilder. Efter frukosten blev det att plocka ur diskmaskinen, som varje morgon. Att tre personer kan fylla en hel maskin på en dag är otroligt, på den tiden innan vi hade barn gick det ibland tre-fyra dagar innan det blev fullt. Jag har börjat fundera på om vi aldrig åt mat hemma innan.
 

Efter morgonbestyren blev det en promenad till lekparken. Svartån visar sig just nu från sin allra bästa sida.
 

I lekparken åktes det rutchkana, gungades mm.
 

En pluttesöt katt kom och lekte med oss. Fast mest ville kissen äta upp våra smörgåsar.
 

Oboyen fick jag inte ha ifred, nästa gång blir det att ta med två muggar.
 

På vägen hem blev det lite traktorspaning och i bakgrunden ser ni de Blå bergen och från vägen där jag går är de verkligen blå.
 


Kraftstationen i Backa och även detta är Svartån. Har säkert visat den förr men är så fint att tål att visas igen.
 

Medan Alex sov blev det lite pyssel, inget avancerat mest att stämpla namn på kuvert som innehåller grattiskort.
 

Dagen avslutades med ett besök hos Alex farmor och farfar där vi blev bjudna på äppelpaj med vaniljsås. Nu blir det lite kvällsmat och en High-school film.

So say we all

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar