tisdag 11 september 2012

Nu har jag packat upp pysselsaker jag har skickat efter från Pyhobby och det är en sida jag önskar att jag hade skickat efter från tidigare. Men bättre sent än aldrig. Det var lite stansar, bla en kantstans och en fjärilsstans. Sen ett storpack med cardstock kort och kuvert och betydligt billigare än de jag köpt på Panduro, 1.49st från PYhobby och 4.90st från Panduro, där kan man snacka om prisskillnad. Sen var det lite blommor, charms, pärlor på flaska mm. Mycket nöjd är jag och nu medan Alex som så blev det lite kort gjorda och det var ett tag sen suget att pyssla var så stort när jag satte mig och lättpysslat var det idag, annars är det vanligt att jag kör fast efter ett tag. Det var bara synd att jag var tvungen att väcka Alex. Men nu myser vi soffan, Alex tittar på Bondgården på SVT play och jag surfar. Så det går ju ingen större nöd på mig.

So say we all

1 kommentar:

  1. Vad coolt att du använt bodyn samt Star Trek-kläder:) Han borde vara coolast bland kidsen med såna outfits;)

    SvaraRadera