lördag 15 september 2012

Födelsedagskort

Imorgon ska jag hem till mina föräldrar på kalas. Det är min pappa och storebror som nyligen har fyllt år och eftersom varken min far eller bror läser min blogg så lägger jag upp bilder på korten redan idag.


På kuverten har jag satt frimärke och sen stämplat den med grattis på födelsedagen.
 

Kortet till min bror, eftersom han gillar att resa fick han ett gäng frimärken på kortet.
 

Eftersom min far inte är en riktig bonde, men har en traktor och har haft grisar i bra många år så tyckte jag det passade bra med traktor och grisar på hans kort.

Idag har vi vart i P-boda och fixat min bil så i veckan ska jag ta mig till Bilprovningen och besikta om bilen. Däremot så visade varken jag eller Alex vår bästa sida för han envisades med att hålla mig vaken tre timmar inatt. Runt halv sex gav jag upp och tog upp honom i gästsängen så vi trängdes de sista timmarna i en 90-säng, men det gick det med. Men nu är jag bra trött, fast imorgon är jag lovad sovmorgon så jag deppar inte ihop för mycket.

So say we all

1 kommentar:

  1. Jag fortsätter med traktor temat till pappa. Jag sov en halv natt hos Ida i hennes säng i vintras, då var det trångt.

    SvaraRadera