tisdag 17 juli 2012

Shoppat

Idag har hela familjen varit till Marieberg och spenderat pengar på diverse olika saker. Jag tänker inte visa allt utan bara två favoriter.


Jag hittade promarkers på Clas Olsson och där var de inte så dyra, tyvärr gick de inte att köpa styckvis, men pasteller visste jag att jag inte hade då jag är väldigt dålig på pastellfärger. Nånstans kommer vi inte riktigt överens.
 

Alex fick en Batman t-shirt, fanns tyvärr inte i hanens storlek för annars hade han också fått en.
 

Här hemma så har Alex hittat min tiara som ligger i mitt nattduksbordskåp. Tydligen hade Daniel tränat Alex att lägga tillbaka den, jag satte den på hans huvud och visade honom i spegeln hur söt han är i den. Kan säga att han gillar den skarpt. Vem vet han kanske blir en prinsessa en vacker dag. Han har dessutom skött sig exemplariskt idag och trots att han bara sov en halvtimme i bilen hem så har humöret varit okej nu på kvällen (normalt sover han ca 2h på dagen). Nu tycker jag att hanen kan komma hem från skogen för jag är hungrig och jag hoppas han har svamp med sig för en omelett med stuvning skulle inte sitta fel.

So say we all

2 kommentarer:

  1. Oj vilken söt liten sessa!
    Fint det blev med stubben också, i andra inlägget :)
    Kram

    SvaraRadera