måndag 16 juli 2012

Fuskat

 
Igår på Mullhyttemarken var jag inne på en loppis och hittade bla denna sockerkaksform, Daniel suckade mest då han inte gillar sockerkaka, men jag lovade honom en skål med smet istället. Sen så gjorde jag något jag inte hade tänkt att göra, jag fuskade.


Jag köpte en paprika. Jag håller tummarna för att denna faktiskt överlever.


Det går riktigt framåt med physlisen, den har börjat utveckla sig och det ser ut som om det är små japanska lyktor i den. 


Squashen växer så det knakar. 
 

Det har även börjat komma små skrynkliga habanero
 

Sockerärtor i pallkragarna.
 

Den egensådda persiljan tittar fram.
 

Och till slut Alex som äter smultron. Nu är det typ första dagen på semestern och det ska firas med att gå ut i skogen och plocka blåbär. Men först några måsten inomhus.

So say we all

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar