tisdag 10 juli 2012

Off

Jag har den senaste tiden varit lite off på bloggfronten och denna gång skyller jag på jobb, men nu är det bara tre arbetspass kvar innan semester, tyvärr så är det sista passet på lördagkväll. Men för att detta inlägg inte ska bli helt innehållslöst så lägger jag upp lite kort som jag gjorde när det var ett gäng brudar här och pysslade för några veckor sen.


Det är inga märkvärdiga kort och jag vet inte riktigt vad jag ska göra med dem heller, funderar på att försöka sälja dem när jag står på loppis den 18 augusti, men korten är tyvärr inte öppningsbara och jag har inga kuvert till. Men man kan ju alltid försöka. De är dessutom nummer 47 och 48 i utmaningen. Just nu känns det väldigt långt kvar till 70, men hösten är ju full av födelsedagar så då blir det nog en hel del gjort.

So say we all

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar