torsdag 26 juli 2012

Gårdagen

Precis som många andra gjorde igår så var jag ute och njöt av solen och värmen. På förmiddagen blev det lekparkshäng tillsammans med grannen och hennes barn.


Sen när Alex sov middag passade jag på att ligga i solen och läsa och det var helt underbart och premiär för mig i år. Med en massa otur blir det den enda gången också.


Efter tuppluren blev det premiärbad i Alex pool och det var uppskattat av alla utom Daniel som tyckte vattnet var för kallt och då var det ändå varmvatten i då Daniel har fixat så vi har det utomhus. Men är man klen så är man.

Idag är inte vädret lika fint så då blir det att fixa lite måsten istället. Men sådana dagar behövs också.

So say we all


1 kommentar:

  1. Ser riktigt mysigt ut, tror dock att poolen är för liten även om bara jag skulle bada i den. Det var riktigt skönt i Svartå, det badet kan jag rekommendera, grunt och barnvänligt innanför bryggan. Loppisen vi var på i Kvistbro var några tanter i en gammal affär på andra sidan skogen från er, vid vägen. Pratglada som sjutton var de.

    SvaraRadera