torsdag 28 november 2013

Torsdag

Igår var vi iväg och storhandlade och det ett kapitel i sig kan jag ju säga. Alex skötte sig jättebra och krånglade inte jättemycket. Men Julia, hon var en riktig arga, så tanken finns på att antingen åker jag och handlar själv eller så blir det barnvakt till Julia. Fast alla andra gånger har det gått bra så vi får väl hoppas att det är en engångsföreteelse.

Annars rullar livet på med julförberedelser och allt vad det innebär. Just nu ligger jag i fas alf. Julgardinerna och stakarna är uppe och i em finns det planer på att hämta ner tomtarna. På Alex begäran blir det även ett pepparkakshus i år. Nån som har bra tips på hur man får ihop det? Limpistol har jag hört ska vara bra.

Jag hade tänkt att väga mig innan frukost men det glömdes bort, men jag är igång med att  promenera och det känns bra och eftersom solen skiner idag också så blir det nog en långpromenad nu när Julia ska sova.

Winter is coming

1 kommentar:

  1. Vi körde limpickan på vårat som vanligt :-) funkar perfekt!

    SvaraRadera