måndag 18 november 2013


För några månader sen påbörjade jag denna LO och efter ett tag kom jag just ingenstans. Dessa papper hade jag länge gått och bligat på inne på Panduro och i augusti slog jag till och köpte dem. Men vad svåra de var att använda. Eller jag tycker väl att allt som man inte kan vräka på med rosa blommor är svårt att använda.


Men till slut fick jag till den någorlunda. Fast kollar man på hur "proffsscrappare" gör sina LO,s så ligger jag mil efter. Men där är jag inte på långa vägar och kommer väl inte att hamna heller. 

Idag var det bytardag på öppna förskolan och jag kom hem med på tok för mycket kläder till Julia som absolut inte behöver några flera kläder. Till Alex var det snålare, men så är han bland de äldre barnen. Själv hade jag inget att sälja då jag har fått iväg de kläderna som var riktigt pojkaktiga till en vän som ska ha barn och det lilla som hon inte ville ha var just inget att sälja. 

Winter is coming

1 kommentar:

  1. Vad liten han var på kortet. Han har växt sedan dess och är Farmor och Farfars Hjärtegull! Pussa på båda barnen från oss!

    Kram Ann-Britt

    SvaraRadera