onsdag 20 november 2013

Julia


Efter att Julia kom till världen så är det en del som har varit och kikat på henne. 
 

Eftersom jag har varit väldigt pysselsugen och dessutom ville göra av med lite material så passade det ju bra att göra ett tackkort att skicka.
 



Nu ikväll är jag helt slut. Imorse tog visserligen Julia sovmorgon till nio och det var ju för väl då jag var skittrött. Sen masade jag mig ut på en riktig långpromenad och det var riktigt skönt, men det känns nu i kroppen för jag är helt slut. Kan ju också bero på att Julia tyckte det var skitkul att vara vaken när vi var till öppna förskolan. Men nu sover hon ialf. Hon och jag har väl inte varit helt överens idag om när hon ska sova och vara vaken.

Winter is coming

2 kommentarer:

  1. Tack för fina kortet! Linnea springer runt med det hela tiden och är så glad över lilla Julia :)

    SvaraRadera
  2. Tack för kortet och vi ses om några veckor om vi får ihop det. Kram

    SvaraRadera