tisdag 12 november 2013






Igår var vi kreativa, allt annat vad vi har varit idag. Alex dag började på tok för tidigt halv fyra vaknade han och sa bestämt tack till pappa när han inte ville sova. (Han använder tack när han är färdig med något). Så halv sex hade Daniel tröttnat och då fick jag Alex. Så för Alex del blev det inget dagis och en massa film. Så efter hade vi hade varit och vägt Julia (som numera väger 4340g och är 58cm lång), blev det en sväng till min mamma där jag bjöd in mig själv på hennes tantlunch. Det var rätt skönt att slöa där istället för hemma då man slapp se alla måsten. Så Alex låg i soffan och tittade på tv hela eftermiddagen. Men nu ikväll har det varit lite mera fart på honom. Så bara han sover som han ska inatt så blir det dagis, men vi skippar öppna förskolan som vi brukar åka till på onsdageftermiddagarna. De sista onsdagarna har han ändå varit trött och gnällig så då är det ju inget kul att dit.

Imorgon tänkte jag torka skåpluckor för er som är intresserade att veta, hade tänkt att göra det idag men så blev det inte eftersom Alex blev hemma. Sen blir det nog en sväng till Ankis magasin på eftermiddagen.

Winter is coming

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar