torsdag 19 september 2013

Tanken var att jag skulle visa det sista kortet som gavs bort i helgen, men jag hade inget internet på datorn, så det kommer en annan dag.

Annars går det framåt här hemma, Julia äter bättre och bättre. Fast det var inte lika kul att amma i nästan tre timmar igår kväll, men vi var borta hela dagen så det blev inte jättemycket med amning då. Däremot börjar jag få feber igen så i eftermiddag ska jag till en läkare som ska kika på tutten. Med lite tur får jag antibiotika så jag blir av med skiten på riktigt. 

En sak som är stor skillnad på denna gång med en nyfödd och förra gången är att jag inte stressar upp mig lika mycket över saker och ting som inte blir gjorda. Förra gången tyckte jag det var lite småjobbigt när man inte hann/orkade med saker och ting hemma, nu är det mer med attityden, det löser sig. Men så har man varit förälder ett tag nu och man har fått lära sig att man kanske hinner med en tredjedel av det man vill göra. 

Idag hade jag planer på en promenad men med lite feber känns det bäst att ta det lugnt. Kanske at jag sätter ner de sista höstblommorna som jag har köpt. Den som lever får se.

Winter is coming 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar