måndag 23 september 2013

Måndag

Idag har vi varit duktiga, först en tur till öppna förskolan, sen efter lunch och matning av Julia så utmanade jag ödet och gick tilllekparken med Alex på ståbrädan och det gick hur bra som helst, sen att det blev godis i lekparken gjorde det lite lättare, hemvägen var lite krångligare. För er som inte har koll så det 1,5 km och hårt trafikerad väg till lekparken. Sen blev det makaroner och köttbullar och nu myser vi framför toy story som Alex hade önskemål om.

Sen har jag gått och skaffat instagram som jag aldrig skulle ha, fast mest kommer jag att stalka folk och inte lägga ut så mycket själv. Pilutta28 heter jag förresten....

Winter is coming 

1 kommentar:

  1. Då får du skaffa Pinterest också nu då :)
    Mysig dag ni verkar haft.
    Kram therese

    SvaraRadera