måndag 2 september 2013

Orkidéer


Är väl inte min favoritblomma, men om de är som denna och blommar om så är de välkomna. Annars brukar de blomma när man får dem och sen när de blommat över så brukar de inte riktigt överleva här, iaf inte blomma om.

Idag har varit en seg dag, fick gå och lägga mig igen för jag var så orkeslös. Så nu kan bebis få titta ut, visst jag kommer vara ännu tröttare sen, men nu är jag trött även om jag har sovit bra och det är något som stör mig. För när man har sovit över sju timmar ska man inte behöva sova middag tycker jag.

Borde väl sparka igång denna dag också, men det blir nog inte mycket gjort, ska väl få in lite tvätt.

Winter is coming 

1 kommentar:

  1. Testade att klicka på länken från dej i Sofias blogg, hamnade skitkonsigt. Det stod en massa om cirklar och grejer, har du börjat med sådana cirklar som That 70's?!!

    SvaraRadera