tisdag 17 september 2013

Kort igen






I lördags var det även kalas för min storebror och pappa, fast detta kalas var det ingen av oss som var på, men de fick presenter och kort ialf=). Meningen var att min storebror skulle ha haft kalas helgen innan, men då var hans dotter sjuk. Inspiration till kortet har jag fått från Therese, henne hittar ni i bland länkarna under namnet pysselpysselpyssel.

Igår var för övrigt en riktig skitdag. Julia ville typ inte äta alls, speciellt inte på det bröstet jag haft stockning. Den har förövrigt släppt men tutten är fortfarande trögäten, lite röd och 10 storlekar större än den andre. Sen på kvällen innan vi skulle till Fjugesta för att handla lite så totalvägra hon högra sidan också. Så det blev att köpa ersättning, vid det läget hade jag lite panik. Var själv hemma också. Men hon åt bättre när vi kom hem. Fast hon fick en skvätt ersättning sen och den surplade hon i sig fortare än kvickt och sen hade vi en vaken och nöjd tjej på kvällen och det har aldrig hänt förut. Det brukar vara tjorvigt och skrikigt kvällstid och det är tråkigt eftersom det är då Daniel har möjlighet att gosa med henne. Men det fick han igår medan jag plockade undan alla leksaker och gjorde kvällsmat.

Nu idag ska det städas undan flugor som ligger i drivor på övervåningen och så blir det en extra sväng till BVC för vägning. Sen i eftermiddagen kommer grannen med sina barn för att leka lite.

Winter is coming

1 kommentar:

  1. Jättefint kort!
    Blev lite sugen på att göra ett eller flera till sådana kort när jag ser ditt =)
    Är första pappret på den mittersta vågräta raden ett papper från Panduro, eller kanske Tilda?? Har ett likadant tyg som jag köpt på Panduro nämligen...

    SvaraRadera