torsdag 22 augusti 2013

Torsdag


Daniel har skaffat sig jobb och Alex en lekplats.
 

Så snart blir nog ångestprojektet bredvid garaget färdigt, tur att jag är preggo så jag slipper ösa singel.
 

Dessutom har vi nya husdjur, just nu har vi några kräftor som bor i diskhon, hur bra jag kommer sova inatt är en annan femma. Vem vet om de kryper upp och sen kommer och nyper mig i näsan inatt. Det ingår ju kräftfiskevatten till vårt hus och nu efter sju år har vi äntligen fiskat lite. Som ni ser så är ju inte fångsten så stor än så länge. Men imorgon kanske vi har lika många till.

Ikväll har jag varit själver i några timmar och det var skönt och då bestämde jag mig för att pyssla lite, först hade jag tänkt att göra lite kort, men jag har gjort de flesta av höstens kort och de som är kvar fyller inte förrän i november så jag gjorde två LO.s, med varierande resultat. Just LO.s tycker jag är svårt att få till bra. Oftast blir det bara lite papper och sen själva kortet. Borde väl egentligen leta efter lite bra beskrivningar osv men så stöter jag på något jag inte förstår och så lägger jag ner. Nåväl jag pysslar ju mest för min egen skull så om de inte blir så bra är ju inte hela världen bara jag tycker det är roligt. Men bilder kommer någon annan gång.

Nu borde jag ramla in i duschen och kanske slå på stort och raka benen. Men först ska jag nog spela upp mina liv på Candy Crush.

Bazinga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar