måndag 19 augusti 2013

Morgonblogg






Detta kort fick Daniels bror i fredags då han var här på lite mat och eftersom han i stort sett bara önskar sig presentkort på Ticket så passade det bra med en ticket på kortet.

Idag blir det tråkfix här hemma som att fixa med tvätt, plocka in allt från loppisen som inte blev sålt. Ska rensa ut en del som ska slängas eller skänkas men annars lever jag på hoppet att försöka sälja en del saker igen. På tal om loppisen i lördags så är jag stolt över mig själv som inte handlade så mycket, annars är jag duktig på det när det är loppis. Med lite tur kanske jag hinner plantera lite höstblommor jag köpte igår. Men eftersom vi ska åka och handla mat i eftermiddag/kväll så får det nog bli en annan dag.

Bazinga

1 kommentar:

  1. Vad har du köpt för höstblommor? Jag måste ha lite till min stora kruka på framsidan. Förslag mottages :-)

    SvaraRadera