måndag 20 februari 2012

Utmaning

Jag tänkte ge mig själv en liten utmaning i scrapbooking pysslet. Jag har ju fått otroligt mycket prylar i present och ännu mera har jag köpt för de presentkort jag har fått så jag tänkte ge mig själv köpstopp tills jag har gjort 50 olika alster som tex kort, LO mm. Dock räknas inte verktyg och promarkers pennor eftersom de inte är förbrukningsvaror utan en investering. Ett alster räknas inte förrän jag har visat upp det här på bloggen. Däremot tänkte jag fuska lite och ta med kortet jag gjorde till i fredags. Däremot kommer jag inte räkna med bröllopsalbumet eftersom det är färdigt och är på många sidor. Så här kommer då alster nummer två.






Massor saker har jag använt mig av, som utstansade stjärnor, brads, band, papper, alfabet som är upphöjda och som är favoriten just nu när jag gör kort. Relativt billiga på Panduro och det är många av varje bokstav så de räcker nog ett bra tag. Stämpeln är färglagd med promarkers. Däremot borde jag gå en färgläggningskurs, nu ser det mest ut som ett duktigt barn har färglagt.

Så nu hoppas jag på att jag hinner göra allt innan höstens Ullared resa annars får jag fuska.

1 kommentar:

  1. Å så sött det blev. Jo då en av paprikorna har tagit sig. Så nu väntar jag på resten :)
    Bra utmaning man kanske skulle haka på!
    Kram

    SvaraRadera