onsdag 15 februari 2012

Lycka på burk


Jag har hittat lycka på burk, en burk med fyra olika strössel. Jag blev helt salig när jag såg dessa (det fanns många olika och beslutsångesten hälsade på), speciellt nu  när jag i stort sett bara har cupcakes i huvudet. Så nu när jag är föräldraledig i några veckor ska jag baka, baka och åter baka. Tyvärr är det inte gratis att baka alla Leilas cupcakes, jag börjar fundera på om hon är sponsrad av något dyrt chokladmärke, då det alltid står mörk choklad av bra kvalitet. Jag nöjer mig med Marabous mörka, jag vill inte bli helt ruinerad.

Imorgon hoppas jag på sovmorgon så Daniel måste slänga ut katterna så jag och Alex kan sova ifred och sen hoppas jag på bra pulkaväder så vi kan gå en sväng med pulkan. Sen framåt kvällen kommer den där hunden.....

Live long and prosper

1 kommentar:

  1. Härligt med cupcakesbak! Jag är också inne i baktaget, fast tårtor är det som gäller här! Blir att göra Klaras 1 års tårta till helgen!

    Ja, du får komma hit på tårtkurs :) Här en hejdundrans massa tårtverktyg att leka med och all världens färger ;) nästan ;)

    SvaraRadera