tisdag 21 februari 2012

Bröllopsalbum






Då tar vi oss vidare i bröllopsalbumet och nu har vi kommit till vigseln som var helt hemlig för alla gäster. Den enda som visste om det innan var en kollega till mig som hjälpte till att servera och så fixade hon mitt hår också, hon som sjöng fick veta det när hon kom dit. När det annonserades om vigseln blev många överraskade en del mera och en del mindre. Med facit i hand skulle man ha haft en kamera som filmade "publiken" för det var helt ovärderligt att få se hur glatt positivt de flesta reagerade. Främst då Daniels mamma.

Denna dag blev dock inte riktigt som jag hade tänkt mig. Tog mig en promenad med hunden när Alex skulle sova och sen när vi kom tillbaka sov han inte alls mycket, så hur denna kväll kommer att sluta vågar jag inte tänka på, speciellt eftersom Daniel ska leka med en kompis. Så det blir nog en tidig läggning ikväll och om jag har lite energi kvar så ska jag måla lite träägg så de blir fina kycklingar och tuppar.

Live long and prosper

1 kommentar:

  1. Du är duktig som får ordning på bilderna från den underbara dagen. Om du frågar Therése's sambo så kanske han har en bild på mig när jag sitter och bölar under vigseln. Han tog i alla fall ett par bilder med sin mobil.

    SvaraRadera