onsdag 29 februari 2012

Alexanders första år

Nu kommer de sista bilderna i Alexanders första år, förutom baksidan. Det är oktober och november månad. Det blir också objekt nummer sju och åtta i utmaningen. Med viss förhoppning och önsketänkande kommer jag vara klar innan sommaren med utmaningen. Stjärnorna har jag stansat ut med min ganska nya stjärnstans, ett mycket bra köp hittills.




Idag har jag städat på tok för mycket och lekt med Alex för lite. Men ibland måste det städas och med en byracka som hårar och drar in en massa skit går det inte att ignorera smutsen för länge heller och nu ska jag fortsätta med städandet för när Alex vaknar blir det en sväng till Öppna förskolan och ikväll ska jag baka till besöket som kommer imorgon kväll. Vad det blir för spännande får ni se imorgon.

Live long and prosper

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar