söndag 12 februari 2012

Lördagen

I fredags fyllde storasysters äldsta dotter 9 år och igår var det kalas. Ett riktigt bling och tjejkort hade jag gjort åt henne.



I present fanns det diverse pysselsaker som brads, blommor, designark, knappar mm. Det ingick även en pysseldag med korttillverkning hemma hos mig. I vanlig ordning bjöds det på en massa gott fika om ni är intresserade av det så kika in på storasyster blogg.

Sen när vi kom hem så tittade jag på Mellon. Men denna gång var jag förvisad till att kolla på datorn med hörlurar så att hanen kunde spela tv-spel och det var helt okej för min del. Jag har inte så mycket att nämna om gårdagen. Deltävlingen var svag i utbudet förutom då David Lindgren som gick vidare till Globen en stark danslåt och sådant gillas. Gina var inte lika jobbig denna gång så vem vet jag kanske kan lära mig att leva med henne. Annars tycker jag att det är riktigt bra i Mellon att det är i stort sett bara debutanter som går vidare till Globen, för helt ärligt hur kul är det att se Andreas Lundstedt i Mellon igen. Inte alls.

Nu väntas det fika hos svärföräldrarna.

1 kommentar:

  1. Det var ett riktigt tjejigt kort, det uppskattade hon säkert. Ja, mellon, egentligen har jag no comments. Det var ett riktigt bottennapp i går.

    SvaraRadera