lördag 3 december 2011

Lördag

Tjoho nu är det helg, för min del hade det kunnat få vara vardag i några dagar till då jag ska jobba på måndag igen. Inatt blev det att sova ordentligt, det lilla barnet behagade att inte säga ett pip förrän halv sju imorse och då var det Daniels ansvar så jag kunde somna om och fick sova till halv tio så idag är jag utvilad och har massor med energi, eller inte. Den där ryggen går av idag. Jag har trott att mitt ryggont har berott på jobbet eller att jag har suttit lutad mot spjälsängen i tid och otid på nätterna. Men nu börjar jag fundera på om det är Daniels sida på sängen som biter mig i ländryggen så jag får ont. För idag kan jag varken skylla på jobbet eller spjälsängen.


Nu har vi kommit till mittenhyllan i avslutningshyllan i köket. Två änglar och två tomtar. Det kanske inte blev så snyggt tillsammans men det orkar jag inte bry mig om nu.


Idag fortsätter städningen och med lite tur hinner jag med lite annat smått och gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar