tisdag 1 november 2011

Nytt liv är återuppstått

I början av sommaren så startade jag en ny kategori här på bloggen som hette Nytt liv, den har legat nere ett tag då jag inte gick ner ett endaste kilo. Men imorse innan jag åkte till jobbet fick jag ett infall och ställde mig på vågen och det var en positiv överraskning, 67kg visade den. Under de två månaderna jag har jobbat så har jag lyckats gå ner 4kg och då utan bantning för den senaste tiden har jag frossat i sötsaker och ätit sent på kvällarna då jag jobbat sent. Men å andra sidan försöker jag äta små portioner när jag äter, sen att jag äter ofta är en annan sak.

Snart väntar sängen för 05.15 ringer väckarklockan och inatt hoppas jag på mer sömn än jag fick inatt. Jag och Alex turades om att väcka varandra, jag hostade och han jämrade sig.

1 kommentar:

  1. Grattis, grattis!! Själv tycker jag att de sista kilona till hur jag var innan jag fick barn känns helt hopplösa, men hoppas styrketräningen med kondition ska hjälpa på traven. Godis är alldeles för gott... Kram

    SvaraRadera