måndag 21 november 2011

Igår stod det julmarknad i Edsberg och ett besök på Ankis Magasin och tyvärr så har trenden shabby chic kommit till julen. Jag gillar den trenden, men inte på julen. Så tyvärr inhandlades det inte så mycket. Fast det var ju bra för ekonomin.

När vi kom hem blev det dags för lussebullsbak för min del. I år testade jag ett nytt recept som är med i boken Adventsbak som är med i den serien receptböcker som Aftonbladet hade för några år sen. Lite bullar blev det till slut och riktigt goda också för den delen.


Snart ska vi iväg till Gropen hem till en i föräldragruppen. I våras sågs vi ungefär en gång i veckan och sen i somras blev det inte många träffar. Så det var ett tag sen jag träffade alla så det ska bli riktigt skoj att se hur de andra barnen har växt och utvecklats. Sen ska det stängas på jobbet, kanske inte riktigt lika kul men jag tjänar pengar.

Live Long and Prosper

1 kommentar: