tisdag 15 november 2011

Bara gnäll

För ett tag sedan så var jag på ett My-Kiddo party för barnkläder och handlade såklart litegrann. Hittills allt bra. Fick kläderna och insåg att koftan jag hade köpt till mig skulle klia ihjäl mig så den ska tillbaka. In på deras hemsida för att kika lite om returer, där kommer problemet. Det går inte på något sätt att göra en retur på deras hemsida enligt beskrivningarna för det finns inte någonstans att göra det. Så imorgon blir det till att ringa till dem. Att de ska krångla till det, är det för att folk inte ska skicka tillbaka saker? Dessutom står det ingenting om det på följesedeln, det var mest en slump att jag gick in på hemsidan för från början tänkte jag bara skicka tillbaka paketet. Nä så därifrån kommer jag nog inte handla igen om det ska vara så krångligt att skicka tillbaka varor. Kan ju också säga att Daniel fick leta också då jag är hopplös på att hitta på hemsidor och han hittade inte heller något.

Imorgon är det dags för personalfest och jag är inte ett dugg sugen på det, anledningen heter jobba öppning dagen efter. Så det blir att köra till KGA där vi ska vara och hålla mig nykter och sen åka hem i skaplig tid. Dessutom så hinner jag inte träffa Alex något imorgon och idag har jag jobbat 11-20 så inte mycket tid med honom då heller. Så på torsdag kväll får jag se honom nästa gång. Ibland är det inte ett dugg roligt att jobba när man har barn.

Här blev det visst bara gnäll, men snart så ska jag börja julpynta här hemma. Nästa vecka ska köket städas, sen åker allt upp, eller nästan ialf granen får vänta ett tag till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar