tisdag 29 november 2011

Julebilden

Dagens bild består av Daniels gamla ölflaskor som är ställda i en korg. Den har blivit lite julpimpad med lingonris och så har den fått en juligare etikett än vad som satt förut.

Idag ska det storstädas i det Åströmska hemmet och bekväma som vi är har vi skaffat barnvakt och utslitna som vi är blir Alex kvar hos sin farmor och farfar över natten. Det är något jag ser framemot, det blev inte många timmars sömn inatt. Vet inte hur många gånger jag stoppade in nappen och det är ett projekt numera när hans säng inte står vid vår. Men jag fick Alex att somna om typ 1000ggr så han sov till kvart över åtta till slut och det var för väl det annars hade jag nog varit död vid det här laget, nu är jag bara i zombiestadiet. Det är väl fördelen när jag stänger, då sover jag i gästrummet helt ostört.

Live long and prosper

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar