lördag 23 mars 2013

Med hörlurar på







Förra våren när vi höll på och fixade lite ute så gjorde Daniel "misstaget" att sätta hörselkåpor med radio på Alex. Daniel fick inte tillbaka dem på ett bra tag och så fort han får se på ett par hörselkåpor så ska han ha dem. Men han var väldigt nöjd när han gick runt och lyssnade på musik. Sen lärde han sig att byta kanal, inte lika kul för mamma och pappa som hela tiden fick ratta in en ny kanal. Lägg även märke till hans Captain Morgan pose, det ska ju börjas i tid.

Annars fortsätter sjukstugan här hemma, jag utan röst och Alex hade feber imorse igen. Så igår och idag har jag varit hemma från jobbet. Men imorgon ska jag jobba så de andra inte behöver jobba ihjäl sig, den andra arbetsledaren som kör dag i helgen är också sjuk. För visst jag hostar lite och kan inte prata så bra men jag är ändå på benen och är piggare idag än igår. Sen så jobbar jag bara en dag i nästa vecka så det är bara att bita ihop.

Fast idag har vi ialf varit ute en sväng på förmiddagen och det uppskattades av oss alla. Jag blev ialf lite piggare av solen och Alex ville knappt gå in. Hanen är fortfarande kvar ute och grejjar med bilarna, han håller på och flyttar över allt från Volvon till BMW:n. Lika bra att passa på när solen skiner.

Ikväll så skulle Daniel och Alex åkt på kalas till en bekant som fyller 30, men Daniel får åka själv. Jag har ingen röst och kommer vara asocial om nåt och Alex har feber, eller hade imorse ialf. Den svänger ju fort på de små liven.

Bazinga

1 kommentar:

  1. Jättefint kort på en Jättesöt Alexander!
    Hoppas Ni kryar på er fort!
    Kram Ann-Britt

    (Pussa på Alexander från mig)

    SvaraRadera