söndag 31 mars 2013

Kalas






Igår var vi hos mina föräldrar på lite påskfirande. Samtidigt passade vi på att fira Elmer som fyllde 2 år i veckan. Ett kort och sen lite Brio-tåg fick han från oss.

Kan ju säga att Alex bodde i godisskålen igår hos mina föräldrar och nästan idag också hos Daniels föräldrar, han är lik sin mor verkar det som. Eller så får vi kanske ha godis hemma oftare så han inte vräker i sig när det väl finns. Den kategorin tillhör jag och det är ingen höjdare om jag ska vara ärlig. Men det löser sig nog i slutänden. Han bli ju ialf inte hysterisk när man tar undan godiset.

Imorgon är det dags för mig att jobba igen. Har knappt gjort det de två senaste veckorna och motivationen är väl inte på topp heller. Men jag jobbar bara drygt två månader sen blir det semester och mammaledig i ungefär ett år. Så jag ska väl inte klaga för mycket.

Bazinga

1 kommentar:

  1. Här har vi både godis och glass hemma oftast och det har blivit "ingen stor grej" en godisbit då och då....Elmer har inte tagit en enda bit som jag sett under hela påsken, bara skakar på huvudet. Undrar lite vad som är fel på honom...

    SvaraRadera