tisdag 19 mars 2013

Gnäll

Nu måste jag gnälla lite till, hade gärna gjort det direkt till vederbörande företag men eftersom de hade telefontid till 17 och de inte verkar ha någon mail att nås på så får det bli här. Jo nu är det apoteket, apoteksgruppen med andra ord. Om man bortser från att apoteken (ialf det i Fjöget) har blivit sämre sen monopolet avskaffades så gick jag med i deras kundklubb och har med jämna mellanrum fått en bonuscheck på posten. Frid och fröjd så långt. Nu har jag fått bonuschecken på mailen och kan då antingen skriva ut den eller få koden till mobilen. Då vår skrivare numera bara bråkar när jag ska skriva ut så orkar jag inte det och få koden till mobilen känns så där. Kalla mig gammaldags, men jag vill ha en kupong i handen som är skickat på posten, okej kanske inte det bästa för miljön. Men nu till det värsta, tänkte maila och skälla lite på dem och loggar in på mitt konto där och de har för fasiken ingen mailkontakt, det finns telefon och en riktig adress, men ingen mail? Hur 90-tal är inte det? Det är ju 2013 och apoteksgruppen går inte att nås vi mail. Det kan vara så att jag har missat adressen och då får jag be om ursäkt, men då har de gömt den riktigt noga.

Nä borde väl sova istället för att svamla en massa skit. Känns som om jag mest gnäller. Men om ni av nån anledning spelar candy crush så får ni gärna skicka lite liv till mig och jag lovar att skicka tillbaka, för det är väl det livet handlar om, att ge och ta. Fast vissa bara tar. Speciellt på candy crush, fan jag måste skaffa mig ett liv istället för att gnälla att folk ber om liv och inte skickar tillbaka. Mitt andra största irritationsmoment idag.

Usch vad detta inlägg sög, grattis till er som tog er igenom

Bazinga

1 kommentar:

  1. Lite lustigt att de mailar ut kupongen men att man inte kan maila dem.

    SvaraRadera