onsdag 11 januari 2012

Jordgubbar





Idag har mina jordgubbsplantor kommit ner i pallkragen, egentligen fick jag dem redan i augusti men då glömdes de kvar hos dem jag fick dem av. Men nu har de hittat hit och ner i pallkragen så i sommar håller jag tummarna på några jordgubbar och smultron också för den delen.

Dagen idag har bara varit konstig. Hade en grinig Alex på förmiddagen så runt tio tog jag tillflykten till Marieberg, han somnade i bilen helt okej. Han somnade i bilen hem och sov där ett tag efter vi kom hem. Grinig igen. Promenad runt Gropen, han somnade till slut. Egentligen på tok för sent men jag hade inte riktigt lust med ett grinigt barn hela eftermiddagen och kvällen. Snart ska jag gå och väcka honom. Jag bävar redan för kvällen, att bli väckt är inte lika poppis som det varit en gång i tiden. Imorgon hoppas jag på gladare miner för då ska jag och Alex iväg till P-boda för att träffa Therese och hennes dotter. Det ser både jag och Alex framemot. Sen ikväll när Alex somnat ska jag göra en fet beställning från HM, det var år och dar sen jag skickade efter därifrån men nu ekar garderoben för den rensade jag igår och jag var inte nådig.

Live long and prosper

1 kommentar:

  1. Har du sorterat bort några stickade tröjor kan du ju ta med dem så syr vi... :)
    Självklart blir det en bättre dag imorn!
    Kram

    SvaraRadera