torsdag 19 januari 2012

Inspiration


Nu har jag äntligen bläddrat igenom denna Pysselbok jag fick i present, faktiskt fick jag två stycken. Men en åkte tillbaka till Panduro, inte för att det gjorde något eftersom jag kom hem med lite andra saker därifrån. Hur som helst så är jag nu sjukt sugen att sätta igång med lite olika pyssel. Jag tänkte börja med det som är påskinspirerat eftersom den högtiden kommer härnäst. Så när svärföräldrarna åker till Indien och jag är mammaledig ska det pysslas påsk när Alex sover och en del kvällar när Daniel är hemma. Denna bok kan jag också rekommendera om man är som jag, vill gärna pyssla med diverse saker men har noll egna idéer. Det bästa av allt är ju också att hinner man inte med pysslet denna säsong så kommer det ju alltid fler.

Snart har vi kamera i hushållet också. En bättre variant än den förra också. Så snart kommer det bilder här igen.

Live long and prosper

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar