torsdag 2 juni 2011

Torsdag

Jaha om man ska orka slänga ihop ett litet inlägg då kanske. Dagen idag då, jo det har rensats i rabatten. För tre år sen sen gjorde jag misstaget att sätta ner några ogräsbuskar som blev gigantiska och de går fan inte att få bort. Tanken idag var att jag skulle pensla roundup på bladen så de skulle dö, men det blåste för mycket för det. Annars är det ju en sån sak som jag inte kan göra själv med A. För att få gift på honom är inte jag så sugen på. Men det blev rensat och så blev det lite omplantering av blommor och lite annat grönt.

Vad helgen sen kommer att bjuda på vet jag inte riktigt. På lördag blir det ialf bio och mat ute tillsammans med Daniels bror och sambo. Sen blir det nog en hel del planering till A:s namngivning som är nästa lördag. Jag tror vi har läget under kontroll men sånt kan ju lätt ändras.

Nä och inga bilder bjuds det på heller och nu ska jag bara njuta av att det lilla barnet ligger och sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar