onsdag 1 januari 2014

Månadens bild






Nytt år och ny månad och allt känns ungefär som det brukar. Bilden är från förra året då vi var hundvakt till Mythos. Kan ju säga att Alex var inte lika nöjd hela pulkafärden. Inte ens nappen hjälpte. Men nu är det skitskoj med pulka och bara för det så finns det ingen snö.

Gårdagen var lugn hemma hos svärföräldrarna, jag jagade mest barn kändes det som. Eller det var så. Men är man den som är nykter så får man helt enkelt ta ansvaret för barnen. Nu kan jag ju inte påstå att nån blev speciellt full. Dessutom drogs jag med en huvudvärk från helvetet igår som inte släppte förrän på kvällen och x antal treo senare. Bilder togs och kanske det dyker upp några imorgon.

Nu håller jag dessutom på att plocka undan alla tomtar. Riktigt tomt känns det. Men lite som en nystart med inredning det brukar bli en liten rensning eftersom jag plockar undan nästan allt annat när tomtarna hälsar på.

Gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar