torsdag 30 januari 2014

Kort och träning






På söndag fyller min farmor år och igår tog jag mig tid att fixa ett kort till henne. Känner mig riktigt duktig då jag tog papper från spillådan vilket jag typ aldrig gör. Men å andra sidan hamnar inte så mycket papper där längre för om det blir spill från ett pappersblock så hamnar spillet i blocket istället. Men igår slog jag på stort.

Igår var det dessutom träningspremiär för mig vilket var väldigt skoj men tyvärr kände jag i fogarna efter passet. Så jag tänkte testa ett annat pass i nästa vecka och se om det funkar annars får jag nog avvakta med träningen ett tag till, tyvärr då jag är peppad att komma igång vilket jag inte har varit på flera år.





Den här solstrålen lyckades jag snooza imorse från sju till tjugo i nio och det tackar jag för för jag var trött. Däremot blir det ingen längre promenad för jycken idag. För mycket snöfall och så har jag en del måste göras inne som att dammsuga och förbereda maten, för i eftermiddag blir det lek hos grannen.

Bazinga

1 kommentar:

  1. Jättefina färgkombinationer på kortet. Pappret var riktigt fint och förtjänade att få hoppa ur spillådan :)

    SvaraRadera