lördag 12 maj 2012

Födelsedag

Igår fyllde min mamma 25 år och det firas i dagarna två, igår var vi där och åt lite smörgåstårta med Daniels mamma (hans pappa var sjuker) och nu i eftermiddag ska vi dit och äta mat med resten av syskonskaran. Eftersom hon kommer ha fullt upp idag fick hon present och kort igår.


Kortet blir nummer 19 i utmaningen som har höjts till 70 alster nu eftersom jag råkade skicka efter ett designblock som jag var tvungen att ha. För hade jag väntat hade det säkert utgått ur sortimentet med min tur. Men med de nya papperna kommer jag ha hur mycket pysselsug som helst och då blir det kanske en hel del gjort.

Idag har jag städat min Saab så jag är ett steg närmre försäljning... jag kommer att sakna min pärla.

Live long and prosper

1 kommentar:

  1. Fint kort! Din mamma måste ha varit väldigt ung när hon fick dig och alla dina syskon ;0P

    SvaraRadera