tisdag 13 september 2011

Slår på stort

Idag slår jag på stort och bloggar två gånger. Nu på kvällen efter att A hade somnat så tog jag mig en sväng upp på övervåningen för att pyssla lite. Jag fick ihop en hel del som kommer att dyka upp här så småningom. Men jag börjar med en LO som är till vårt bröllopsalbum.


Jag blev inte riktigt nöjd med den, känner att jag behöver handla mera för att komma vidare i albumet, annars kommer jag att fortsätta i samma hjulspår som förut och man vill ju trots allt utvecklas. Daniel var mest butter över att det blev rosa. Tanken är att albumet ska gå i blått, men det är för lätt att scrappa i ljusrosa enligt mig. Jag får nog söka mig utanför Panduros sortiment tror jag. Vid löning får det kanske bli lite inköp, annars blir det en lång paus.

Bodaborg överlevde jag, men det var fasiken inte lätt överhuvudtaget. Team Karlskoga vann överlägset så i halvlek splittrades det laget för att hjälpa de andra och jäklar vad lätt det gick sen när det var nån som hade lite koll. Vi tre i mitt lag fattade inte mycket i cellerna. Sen att vi var de tre mest otränade i samma lag kan jag bara kalla olyckligt, men roligt var det och någon gång i framtiden kan jag tänka mig ett återbesök dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar