söndag 8 maj 2011

Pallkragar

Nu är pallkragarna på plats med diverse fröer nedsatta. Det som jag har planterat idag är morötter, gurka, sallad, gullök, rödlök, vårlök och dill. Det ska även i lite bondbönor, de ligger just nu i vatten så vi får se om de kommer ut nu ikväll eller imorgon. Jag kan även tillägga att alla pallkragar inte syns på bilden, det är en stor och en liten som inte syns men de är tomma då både täckduken som jag har i botten och jorden tog slut. Men det kommer inhandlas senare i veckan så på torsdag så kommer nog lite mera i. Däremot så ska jag nog inte sätta ut paprikorna och squascharna förrän om en månad då det är helt frostfritt.

Det söta barnet har varit supersnäll även idag, han har mest suttit eller legat i vagnen och varit nöjd med tillvaron. Det verkar som om han har återgått till sitt normala glada jag. Kan ju tillägga att han knappt sovit nåt men hållit humöret uppe.

Imorgon blir det en sväng till handkirurgen på sjukhuset och sen på kvällen är det föräldragruppsträff utan barn där det ska pratas om relationer. Sen på tisdag ska jag till tandläkaren, inte ett dugg pepp på det då det är ebb på kontot.

1 kommentar:

  1. Vilket jobb ni har gjort!
    Det vart jättebra!
    Så mycket nyttigt ni kommer att få.

    Tack för kaffe och god kaka!
    Kram Ann-Britt

    SvaraRadera